تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 22 / 6 / 1392

مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته موسیقی

شعر ها همگی دارای صدا میباشد که گوییندگان مشهور اشعار استاد را میخوانند
زندگی نامه و شرح حال شیخ اجل سعدی
شامل هزار و یک دو بیتی زیبا از گلستان
شامل غزلیات
شامل قصاید
شامل ربعیات
شامل هزلیات
شامل ترجیحات
و مجموعه ای از پند و اندرزها
لطایف
اداب صحبت
اخلاق
نکته و نصیحت
و...................

از امکانات این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد

چاپ با زمینه های مختلف
جستجو
موسیقی متن
تعویض موسیقی متن
تعویض فضای محیط
موسیقی و تصنیف
راهنمای کامل
و .... اشاره کرد
ش.م : 65947122
2DVD

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آثار بزرگان ایران زمین سعدی اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، موسیقی، ،

موزیک باکس طرح سیگارت
نویسنده : 5040 تاریخ : 15 / 6 / 1392

موزیک باکس طرح سیگارت

طراحی استثنایی و بی نظیر مخصوص عاشقان موزیک

پخش موزیک از طریق فلش و رم


با قابلیت پخش رادیو

با صدایی شفاف و بلند

قابل شارژ با کامپیوتر، لپ تاپ و برق


اینبار سیگار را با طمع موزیک تجربه کنید!

تجربه اي جالب و بسيار حيرت انگيز


برای اولین بار در ایران

اسپیکر طرح سیگار


اگر به دنبال یک موزیک پلیر کوچک و شگفت انگیز اما در عین حال قدرتمند هستید موزیک باکس طرح سیگارت بهترین انتخاب برای شماست. این موزیک باکس که به شکل جعبه سیگار طراحی شده است دارای اسپیکر قوی بوده که قادر است موزیک شما را از طریق فلش و یا رم با بهترین کیفیت پخش کند. از سایر امکانات این موزیک باکس می توان به دارا بودن رادیو  و همچنین باطری قوی آن اشاره کرد. این دستگاه را به راحتی می توان به وسیله کامپیوتر و برق شارژ کرد.

اسپیکر طرح سیگار


مشخصات موزیک باکس طرح سیگارت:

- بسیار سبک و قابل حمل
- قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت انتقال فایل
- کیفیت بالای صدا
- باتری قابل شارژ داخلی
- قابلیت شارژ با کامپیوتر، لپ تاپ و برق
- دارای استریو و باس
- دارای پورت 3.5 جهت گوش دادن موزیک از طریق هدفون
- دارای ورودی فلش و رم
- قابلیت اتصال به موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر
- دارای رادیو

اسپیکر طرح سیگار

موزیک باکس استثنایی و بی نظیر طرح سیگارت

آهنگ مورد علاقه خود را با سیگار مورد علاقه خود گوش دهید!

تنها چند گام دیگر تا رسیدن به لذتی بی نظیر ...

لذت فراموش نشدنی گوش دادن به موزیک


با استفاده از موزیک باکس طرح سیگارت

برای اولین بار در ایران

موزیک پلیر سیگار

 

کیفیت را در کنار زیبایی تجربه کنید!

متفاوت باشید ...


بهترین و ماندگارترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

فوق العاده زيبا و جذاب با طراحي جديد

 پخش موزيك از طريق مموري (TF card)

پخش موزيك از طريق فلش


داراي اسپيكر هاي قدرتمند با صدايي شفاف و بلند ...

موزیک پلیر سیگار
 قيمت : 36.000 تـومان

 

خرید پستی
در صورتی که درخواست مشاوره یا راهنمای استفاده در مورد این محصول دارید، اینجا را کلیک کنید.


:: موضوعات مرتبط: موزیک، خارجی، پاپ ایرانی، الکترونیکی، لوازم جانبی، ،
:: برچسب‌ها: پخش کننده موسیقی,

Nexus 2 + full exp 12 + 18 part presets(اورجینال)
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

Nexus 2 + full exp 12 + 18 part presets(اورجینال)

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

شماره مجوز:8730/3
ثبت در کتابخانه ملی:7395/2

اغراق نیست اگر بگوییم 70درصد موزیک هایی که این روزها میشنویم با کمک نکسوس است!

این نرم افزار که شامل 4 DVD می باشد یک سینتی سایزر همه کارست نرم افزاری که آهنگسازای بزرگی باهاش کار کردن مثل: شهاب اکبری،بهروز صفاریان،سیروان خسروی، پیام شمس،میلاد ترابی و خیلی از خواننده ها و آهنگسازهای معروف دیگر از این سینتی سایزر تو کاراشون استفاده کردن اگر علاقه مند به آهنگسازی هستید و اطلاعاتی در این زمینه ندارین این نرم افزار رو بهتون پیشنهاد می کنم چون واقعا یه همه کارست.

Nexus بدون شک یکی از بهترین و قویترین محصولات کمپانی reFX از زمان آغاز فعالیت این شرکت تا به حال بوده است. کمپانی reFX چندی پیش، قبل از عرضه این محصول قدرتمند خود در رسانه های خبری مرتبط با موسیقی الکترونیک مانند سایت ها و نشریات مرتبط خبر از عرضه بهترین VSTi که تا به حال برای سبک هایی از موسیقی الکترونیک مانند Dance-House-Psytrance-Trance ساخته شده است را در آینده ای نزدیک از

سوی

reFX داد...
در پی انتشار این خبر reFX یک موزیک دمو ( Demo Song ) از Nexus که ساخته شده از Preset های Nexus بود برای کسانی که به دنبال کسب اخبار جدید و اطلاعات از ساخته جدید reFX بودند در سایت خود قرار داد. با توجه با اینکه تولیدات قبلی reFX همگی مختص به کار در سبک هایی که در بالا گفته شد ساخته شده بودند ، افرادی که در زمینه های گوناگون موسیقی الکترونیک فعالیت داشتند و با محصولات دیگر این کمپانی مانند Vanguard که سینتی سایزری نرم افزاری در همین زمینه بود آشنایی داشتند پس از دریافت موزیک دمو و بررسی آن از جنبه های گوناگون منتظر عرضه Nexus شدند و مطمئن از انتخاب صحیح خود آماده استفاده از بهترین سینتی سایزر که دارای Preset هایی با کیفیت و مناسب برای استفاده در بسیاری از سبک های موسیقی الکترونیک بود شدند با گوش دادن به این موزیک نمونه شنونده صداهایی در این قطعه بودید که قبل از عرضه Nexus به نظر نمیامد که در VSTi های مشابه شنیده باشید صدا های استفاده شده در این قطعه از کیفیت مناسب و زیبایی خاصی برخوردار بودند که برای اولین بار در تولیدات reFX شنیده میشدند از این رو این امر سبب شد که تعدادی از منتقدان بر این باور شوند که Nexus چنین قدرتی نخواهد داشت و این موزیک دموی تهیه شده بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و صداهای استفاده شده در آن نیز تمامآ متعلق به reFX نیستند و تیم طراحان صدای کمپانی reFX که تیمی آلمانی بودند دچار سوظن قرار گرفت البته منظور منتقدان آن دسته از اصواتی نبود که از سازهای مختلف نمونه برداری شده بودند بلکه قسمتی از Preset ها بودند که تمامآ الکترونیکی بودند و ساخته تجهیزات و مدارات الکترونیکی سینتی سایزرها بودند.اما reFX بعد از گرفتن تاییده تکنولوژی VSTi از سوی Steinberg کیفیت و استفاده در رده حرفه ای از Nexus و مطابقت آن با آخرین استاندارد ها و یافته های جهانی را اثبات کرد و طی خبری در وب سایت خود اعلام نمود که تمامی Preset های Nexus توسط مهندسین و طراحان آلمانی reFX تهیه شده و فقط منبع تهیه قسمت محدودی از آن ها شرکت های معتبری بوده اند.بعد از عرضه Nexus تعدادی از هنرمندان که در بین آنها آهنگ سازان مشهوری نیز به چشم میخوردند نظرات خودشان را به دعوت reFX در وب سایت این شرکت درباره Nexus بیان کردند و از نظرات معلوم میشد که این سینتی سایزر کامپیوتری نسل جدید در چه حد و در چه رده ای از استفاده حرفه ای قرار دارد. حال با این مقدمه به سراغ معرفی و بررسی این سینتی سایزر میپردازیم.
ساخت نرم افزاری توسط مهندس آلمانی Michael Kleps و تهیه Preset های Nexus توسط تیم Manuel Schleis و ساخت اسکین ها و گرافیک آن توسط Shaun Ellwood و Marc Kamradt انجام شده است.
وب سایت : www.reFX.net
همانگونه که در تصویر مربوط به این مطلب مشاهده میکنید Nexus از ظاهر زیبایی برخوردار است و ارائه چندین Skin باعث شده که به یکی از اولین VSTi هایی تبدیل شود که برای آنها Skin نیز تولید شده است. در بررسی این VSTi دستگاه را میتوان به طور کلی به ٦ قسمت تقسیم کنیم که این قسمتها یا بخش ها شامل : Filter Modifier ، Master Filter ، Delay ، Reverb ، Amp Modifier و بخش مربوط به Preset ها و تنظیمات آنها که داخل مرورگر بانک اطلاعاتی دستگاه که به شکل نمایشگر ( LCD ) قابل مشاهده است میشود. در زیر به بررسی هر یک از این بخش ها میپردازیم.
Filter Modifier : این قسمت یک بخش اعمال فیلتر است که کاربردی مجزا از قسمت Master Filter دارد. در این قسمت میتوانید فقط بر روی فرکانس های بالای هر صدا ( Preset ) فیلتر اعمال کنید به گونه ای که با تغییر دادن مقدار Cutoff بوسیله تغییر دهنده یا پیچ مربوط به آن میتوانید به شکلی از افکت فیلتر استفاده کنید که این اثر فقط بر روی فرکانس های بالا احساس شود و آنها را ضعیفتر و به صورت فیلتر شده تبدیل کند و در عین حال هیچ تغییری در فرکانس های پایین ایجاد نکند تغییر دهنده های Res و ENV نیز میتوانند با توجه به نوع کاربرد خود فرکانس های بالاتر را از لحاظ Filter Resonance و Filter Env Mod تقویت یا تضعیف کنند. همچنین در این بخش بوسیله تغییر مقدار کنترلگر های Sustain و Decay فرکانس های بالاتر را میتوانید به صورتی تغییر دهیدکه شکلی دیگر به خود گیرند و در توضیحی کاملتر میتوان گقت در واقع خود را همانند زمانی که با یک Waveform از نوع Saw ترکیب شوند تقویت میکنند. در بخش Filter Modifier کنترل گرهای Attack و Release نیز قرار دارند که کار آنها کنترل رهایی و اثر حمله این بخش از دستگاه به Preset است.
Master Filter : این قسمت از دستگاه توانایی این را دارد که بر روی کل صدا شامل فرکانس های بالا ، پایین و میانی اعمال فیلتر را به چهار نوع انجام دهد.
Delay : این قسمت افکت Delay را بر روی صداها میتواند اعمال کند. تیم طراحان صدای reFX این قسمت را به گونه ای ساخته اند که این بخش بعد از انتخاب هر Preset به طور اتوماتیک فعال و از قبل برای آن Preset تنظیم شده است قابل ذکر است که افکت Delay سینتی سایزر Nexus بهترین افکت Delay را برای استفاده بر روی Preset های آن در اختیار میگذارد به گونه ای که کاربر ابدآ احتیاجی به استفاده از افکت های جداگانه موجود که به صورت VST در دسترس هستند ندارد.
Reverb : این قسمت نیز میتواند به بهترین نحو ممکن افکت Reverb را به سه نوع Room ، Hall ، Arena برای استفاده بر روی Preset های Nexus در اختیار کاربر بگذارد از نکات قابل ذکر این افکت Nexus زیبایی اثر قابل توجه و پردازش عالی آن توسط دستگاه است که بر روی صدا تاثیر خوبی بدون هیچ افت کیفیتی ایجاد میکند.
افکت های Delay و Reverb سینتی سایزر Nexus کنترل گر های مهمی برای ایجاد تغییرات در این افکت ها دارند. که با توجه به موضوع مطلب که صرفآ معرفی Nexus است نمیتوانیم به بررسی کابرد هر یک بپردازیم.
Amp Modifier : این قسمت دارای ٧ پیچ یا کنترلگر میباشد که شامل : Pan ، Spike ، Spread ، Attack ، Decay ، Sustain و Release است.
Pan برای فرستادن کل صدای خروجی به چپ یا راست ، Spike برای تقویت شدت حرکت موج ، Spread برای فرستادن خروجی به چپ و راست به صورتی که صدا به طور مداوم تغییر جهت دهد از راست به چپ و بلعکس و Attack و Release هم برای کنترل رهایی و اثر حمله بخش Amp Modifier به صداست. این دو پیچ همچین کنترل زمان Feadin از پایین به بالا و زمان رهایی و قطع صدا پس از اتمام هر نت نوشته شده را انجام میدهند.
قسمت بعدی دستگاه مرورگر Preset ها و تنظیمات است که شامل قسمت های زیر میشود.
در سمت چپ و راست LCD دستگاه در هر طرف ٤ دکمه تعبیه شده است. که با کلید بر روی هر کدام وارد قسمت مربوط به آنها میشوید به طور مختصر هر کدام از این بخش ها بررسی و در مورد آنها توضیحاتی ارائه میکنیم.
Library : این بخش مختص به جستجو و انتخاب Preset های Nexus است. Library از ٢ قسمت با عنوان Category و Preset تشکیل شده است. در Category لیستی کل صداهایی که Nexus داراست در غالبی دسته بندی شده مشاهده میکنید مثلا در صورت نیاز به استفاده از صدایی از نوع Bass میتوانید از لیست Category بر روی Bass کلیک کنید و در بخش Preset کل Preset های Bass دستگاه Nexus را مشاهده کنید، سپس برای استفاده از هرکدام به راحتی میتوانید با کلیک بر روی هر Preset آن را انتخاب کنبد.
از دیگر نکته های جالب مربوط به این بخش نمایشگر Info است، نشان دهنده مواردی چون حجم Preset لود شده ، سازنده آن و درصد فعالیت پردازشی CPU و تعداد کلید های فشرده شده در یک زمان از صفحه پیانوی مربوط به برنامه میزبان.
Mod : این بخش تنظیمات مربوط به Modulation را به طور کاملآ حرفه ای با ٣ فانکشن کلی که هر کدام از کنترلگر های خاصی بهره مند هستند در اختیار کاربر میگذارد.
Arp : این قسمت به منظور یک Sequencer برای ساخت Arpeggiator کاربرد دارد بدین گونه که با انتخاب صدای مورد نظر از بانک صوتی و مراجعه به این قسمت و فعال کردن آن بوسیله قرار دادن وضعیت Status در حالت روشن ( ON ) میتوانید با استفاده از Preset های این قسمت Arpeggios های متنوع و زیبا بسازید همچنین با استفاده از تغییر وضعیت نت های قرار داده شده در جدول نت نویسی میتوانید تغییرات کلی در ساختار Sequence های ساخته شده بوسیله Preset های آماده این قسمت انجام بدهید.
‏Tg : این قسمت برای ساخت Trancegate کاربرد دارد این قسمت نیز مانند قسمت ARP دارای Preset های آماده برای ساخت Trancegate است و کاربری آن مطابق قسمت Arpeggiator میباشد.
Freq : ( Frequency analyzer ) نمایشگر کل فرکانس های خروجی به صورت نموداری از Nexus است.
MFx : این قسمت از دو بخش جداگانه به نام های Master FX برای استفاده از افکت های دستگاه و Feature Matrix برای تجزیه قسمت های Preset های ترکیبی مانند Arpeggios ، Gated و Sequences و Loop های درام Nexus است.
Live : اگر در حین کار با Nexus به شبکه اینترنت متصل باشید این قسمت به طور خودکار فعال و بوسیله ارتباط با وب سایت مربوط به Nexus که شرکت reFX سازمان دهی میکند شما در جریان آخرین اخبار مربوط به Nexus قرار میدهد.
System : این قسمت مربوط به اضافه کردن Expansions و Skin ها میباشد. بوسیله دکمه های Import Skin و Import exp میتوانید Expansion یا Skin مورد نظر را از هارد دیسک خود به Nexus آدرس دهی کنید.

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 24,000 تومان

درصد :21

روش خرید: برای خرید Nexus 2 + full exp 12 + 18 part presets(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید Nexus 2 + full exp 12 + 18 part presets(اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،

ترفندهای خوانندگی (اورجینال شرکتی)
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

ترفندهای خوانندگی (اورجینال شرکتی)

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

یزری کردن صدای خواننده !

صدها افکت زیبا برای خوانندگی !

ویرایش تخصصی صدا در کامپیوتر !

میکس حرفه ای صدا با موزیک !

ضبط و نویزگیری حرفه ای صدا !

در این بسته آموزشی با نرم افزارها و پلاگین های لازم برای ضبط حرفه ای صدا و دادن افکت های جذاب که اکثر خواننده ها از آنها استفاده می کنند آشنا خواهید شد . شما می توانید پس از گذراندن آموزش های موجود دراین بسته آموزشی صدای خود را از طریق نرم افزارهای موجود در این سی دی ضبط و نویزگیری کنید و پس از دادن افکت های جذاب و حرفه ای به این صدا آن را با موزیک مورد نظرتان میکس و مونتاژ کنید .

1- در کمتر از یک ساعت با ترفندهای افکت گذاری و میکس و مونتاژ صدا آشنا شوید .

2- بررسی لیزری کردن صدای خواننده توسط پلاگین های تخصصی .

3- بررسی چگونگی افکت گذاری توسط پلاگین های تخصصی .

4- بررسی انواع نرم افزارها و پلاگین های افکت گذاری صدای خواننده .

5- بررسی نحوه فعال کردن پلاگین های افکت گذاری در نرم افزارهای ویرایش صدا مانند adobe audition و ...

6- بررسی چگونگی ویرایش حرفه ای صدا توسط نرم افزارهای کامپیوتری

7- بررسی چگونگی ضبط و نویزگیری صدای خواننده توسط نرم افزارهای کامپیوتری .

8- به همراه نسخه کامل و بدون محدودیت نرم افزارهای آموزش داده شده

فروشنده: جدید کالا

قیمت: 6,500 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید ترفندهای خوانندگی (اورجینال شرکتی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ترفندهای خوانندگی (اورجینال شرکتی)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش خوانندگی,

مجموعه جدیدترین آلبومهای اصفهانی و عصار(اورجینال شرکتی)
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

مجموعه جدیدترین آلبومهای اصفهانی و عصار(اورجینال شرکتی)

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

به شماره پروانه 155/736712

فروشنده: جدید کالا

قیمت: 5,500 تومان

درصد :27

روش خرید: برای خرید مجموعه جدیدترین آلبومهای اصفهانی و عصار(اورجینال شرکتی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه جدیدترین آلبومهای اصفهانی و عصار(اورجینال شرکتی)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،

فول آلبوم پرویز پرستویی
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

فول آلبوم پرویز پرستویی

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

شعر خوانی، غزل خوانی و دکلمه های

پرویز پرستویی

ارسال و توزیع توسط شرکت پست
تحویل درب منزل و دریافت وجه توسط مامور پست

تعداد : 1 عدد سی دی

قابل اجراء در : کامپیوتر و دستگاههای خانگی

پرویز پرستویی (متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ چارلی-همدان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. شهرت او به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون لیلی با من است، بید مجنون، مارمولک و آژانس شیشه‌ای است. پرستویی برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فجر سال 1376 (۱۹۹۸ میلادی) نیز هست.همچنین او اولین جوانی بود که در تاریخ جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ را گرفت، او در ۲۸ سالگی برای بازی در فیلم دیارعاشقان از جشنواره دوم فجر در سال ۱۳۶۲ سیمرغ گرفت. همچنین وی تنها کسی است که تا به حال ۳ بار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را به خانه برده‌است.

شامل کلیه کارهای اجرا شده پرویز پرستویی با کیفیت عالی مثل:

بابایی (بیژن مفید)

دوستت دارم (ناصر عبداللهی)

عشق است (ناصر عبداللهی)

بی بی جان ( رسول نجفیان)

سلام، خداحافظ (حسین پناهی)

حقیقت دارد (هفت شاعر هفت ترانه)

و ....

به همراه آخرین آلبوم


کلیه محصولات با بسته بندی اوریجینال و پک تمام رنگی بر روی بهترین دیسک های لیزری موجود در بازار با دستگاههای اتوماتیک تهیه شده اند و این شرکت کیفیت و محتوای آن را تضمین میکند
مجوز : 50362

فروشنده: هنر ایرانی

قیمت: 5,800 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید فول آلبوم پرویز پرستویی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فول آلبوم پرویز پرستویی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،

مجموعه آثار ناصرعبداللهی به همراه کنسرت تصویری این هنرمند(اورجینال)
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

مجموعه آثار ناصرعبداللهی به همراه کنسرت تصویری این هنرمند(اورجینال)

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

ش.م:155/52036

مجموعه کامل آثار ناصر عبداللهی به صورتmp3 و بزرگترین کنسرت وی در قالب لوح تصویری با کیفیت صدا و تصویر عالی این کنسرت مربوط به اجرای زنده یاد عبداللهی در سالن میلاد میباشد که با استقبال گرم مردم مواجه شد از جمله کسانی که ناصر را در این کنسرت همراهی میکردند میتوان به بابک سعیدی(آهنگساز) و مهران آتش نوازنده و نفر اول آکادمی موزیک گوگوش اشاره کرد.

ناصر عبداللهی در دهمین روز دی ماه سال ۱۳۴۹ در محله سید کامل شهر بندرعباس زاده شد. پدرش عبدالرحمن عبداللهی کارگر بازنشسته بود و مادرش مهرنگاربندری نیایی خانه دار است. از ۱۳ سالگی به موسیقی علاقمند شد. فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد.


وی کار حرفه‌ای را به طور جدی از سال ۱۳۷۴ خورشیدی آغاز کرد. در سال ۱۳۷۵ همراه با همسرش به تهران آمد. محمدعلی بهمنی شاعر هرمزگانی و دوست نزدیکش، وی را به انتشارات دارینوش معرفی کرد. پس از آن آلبوم‌های ناصر را این انتشارات ضبط و منتشر کرد.

ناصرعبداللهی در سوم آذرماه ۱۳۸۵ در بندرعباس به دلایل نامشخصی بی هوش و به کما رفت و پس از گذراندن ۲۷ روز در کما (بیمارستان هاشمی نژاد تهران) سر انجام در ۲۹ آذر ۱۳۸۵ در ۳۶ سالگی درگذشت.
مراسم تشییع ناصر عبدالهی در بندرعباس
وضعیت خانوادگی
او چهاربرادر و یک خواهر دارد. ناصر در هیجده سالگی با فهیمه غفوری اهل بندرعباس که سه سال از خودش بزرگتر است ازدواج کرد و حاصل آن سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به نامهای نوید, نازنین و نامی است . نینا فرزند چهارم ناصر حاصل ازدواج او با فاطمه فهیمی است.
بررسی آثار

عبداللهی در ترانه‌های خود از کسی تقلید نمی‌کرد و صدایی منحصر به فرد داشت . بیشتر اشعار ترانه‌های او از سروده‌های محمدعلی بهمنی بود. در کار موسیقی به گفته خود وی تحت تأثیر سبک موسیقی ابراهیم منصفی بود. طوری که در سال‌های آغازین کار هنری ترانه‌های منصفی را بازخوانی می‌کرد.
ناصریا
پس از ارائه ترانه ناصریا منتقدان عبداللهی گفتند که این کاری اسپانیولی است و از ملودی‌های جیپسی کینگ برگرفته شده‌است، اما وی معتقد بود که چنین نیست، و این کار ریتم عربی دارد، ریتمی که بارها با سازهای دیگری نظیر عود، دهل، و دف نواخته شده‌بود. اما تاکنون هرگز با گیتار نواخته نشده‌بود، اما عبداللهی این کار را انجام داد.

ملودی ترانهٔ ناصریا سال ۱۳۷۶ ساخته شد. شعر این آهنگ به گویش بندری است و به گفته عبداللهی هدف از ساخت آن اعتراض ضد ظلم در جهان و نیز همدردی با ستمدیدگان جهان بوده‌است . بر اساس متن شعر ناصریا اگر کسی قصد یاری مظلومی را داشته‌باشد پس از تحمل سختی بسیار و دشواری‌های این راه در پایان پیروز خواهد شد.
آلبوم‌ها
* بوی شرجی
* هوای حوا
* عشق است (همراه با پرویز پرستویی و محمدعلی بهمنی)
* دوستت دارم
* ماندگار

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 6,700 تومان

درصد :37

روش خرید: برای خرید مجموعه آثار ناصرعبداللهی به همراه کنسرت تصویری این هنرمند(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آثار ناصرعبداللهی به همراه کنسرت تصویری این هنرمند(اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،

موزیک بی کلام 6-Light Music 6
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

موزیک بی کلام 6-Light Music 6

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

موزیک بی کلام 6
6 سی دی
کاملترین مجموعه موزیکهای بی کلام از کشورها،فرهنگها و در سبکهای مختلف
مناسب برای:هتلها،سالنهای کنفرانس،انتظار،نمایشگاهها،مراکز خرید،مراکز درمانی،رستورانها،کافی شاپ ها،محیطهای کاری،منزل،سالنهای ورزشی و...
شامل آلبوم های زیر:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
CD1:
Ambient:
Kitaro
Majid Entezami
Vangelis
Classical
Electronic:
DJ Dado
Robert Miles
Royksopp
Varios
Vengaboys
Jazz:
Al DiMeola
Psychedelic:
Buzzmonx
Infected Mushroom
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
CD2:
Cult(Plaintful)
Dance:
Bond
Gigi D'Agostino
Prodigy
Mix Music
Oxygene:
Jean Michel Jarre
Piano:
Bernward Koch
Cheshm Azar
Shahrdad Rohani
The Best
Yanni
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
CD3:
Violin
Traditional
Dream:
Enigma
Schiller
Guitar:
Ardeshir
Armic
Bahman
Flamenco
Francisco Garcia
Gipsy Kings
Romantic
Shadmehr Aghili
The Best
Saxophone:
Azure
Kenny G
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
CD4:
Electronic Guitar:
Joe Satriani
Quake
General Unclassifiable:
Infected Mushroom
Oxygene:
Jean Michel Jarre
Piano:
Bernward Koch
Shahrdad Rohani
Rave
Robert Miles:
1998 Super Techno
2004 More Than Miles
2005 Organik
Tangerine Dream:
1992 Rockoon
1993 220 Volt (Live)
2005 Kyoto
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
CD5:
City of the Sun
Dance
DJ
Guitar
Happy
Saxophone
Vangelis
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
CD6:
هدیه ویژه مجموعه ششم(موزیک ملل)
MEXICO
BALI & INDONESIA
ROMANIA & HANGARY
CARBBEAN
TORKISH

rىارای شماره مجوز 5569-87



در صورت موجود نبودن در انبار رایت میگردد

فروشنده: فرزان بانک

قیمت: 8,500 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید موزیک بی کلام 6-Light Music 6، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید موزیک بی کلام 6-Light Music 6


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،

مجموعه موسیقی آرامش بخش/اورجینال
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

 مجموعه موسیقی آرامش بخش/اورجینال

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

مجموعه ای بی نظیر برای آنان که در کار های روزمره و کارهای دیگر دچار حالت های عصبی می شوند و همینطور خیلی زود عصبی میشوند شما می توانید با موسیقی هایی که در این مجموعه گنجانده شده و با گوش کردن آن آرامش خود را بدست بیاورید و از زندگی خود با اعصابی راحت و آرام لذت ببرید.



- این مجموعه آهنگ های آرام بخش و بی کلام که در یک حلقه سی دی آماده شده
- شامل بیش از 150 آهنگ با فرمت MP3 میباشد.
- بیش از 12 ساعت موسیقی آرامبخش و بیکلام
- قابل پخش در دستگاههای صوتی و تصویری خانگی
- قابلیت پخش بر روی انواع گوشی های موبایل
- مناسب برای هتلها ، رستورانها ، مغازه ها و ...

مجموعه ای بی نظیر از موسیقی های آرام و بیکلام برای رفع استرس و خستگی
خرید این بسته بی نظیر را به شما توصیه میکنیم

برای آنان که به خوش رویی و شادابی خود اهمیت ویژه قائل هستند

» این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید «
شماره مجوز 65-214535

فروشنده: محصول آنلاین

قیمت: 5,500 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید مجموعه موسیقی آرامش بخش/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  مجموعه موسیقی آرامش بخش/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،

آموزش سریع گیتار پاپ بصورت تصویری(اورجینال)
نویسنده : 5040 تاریخ : 10 / 6 / 1392

آموزش سریع گیتار پاپ بصورت تصویری(اورجینال)

دسته موسیقی زیردسته پاپ ایرانی

شماره مجوز:155/54851

آموزش سریع گیتار پاپ بصورت تصویری
دو DVD ویدیویی اورجینال فارسی
تولید کننده: گسترش دنیای نرم افزار


آموزش سریع و جامع گیتار پاپ بصورت تصویری با تمام جزئییات

با داشتن این مجموعه به سرعت گیتار پاپ را یادگرفته و قطعات موسیقی زیبایی را با دستان توانمند خود بنوازید .

قابل اجرا در تمام DVD Player های خانگی و کامپیوتر ها

توسط استاد بابک اژدری

عناوین ساز گیتار پاپ :
آموزش گیتار پاپ
آموزش نت های : (می . فا . سل )از سیم اول گیتار
آموزش نت های : (سی . دو . ر ) از سیم دوم
آموزش نت های : ( سل . لا ) از سیم سوم
آموزش اکوردهای ( A.D.E) و تمرین ریتم
آموزش اکوردهای (C.G) و تمرینات تبلچر
آموزش اکوردهای (EM.F.E7.D7) و تمرین ریتم
آموزش اکوردهای (G7.C7.B7) و تمرین ریتم
آموزش نت های : (ر . می . فا ) از سیم چهارم گیتار
آموزش نت های : ( لا . سی . دو ) از سیم پنجم گیتار
آموزش نت های : ( می . فا . سل ) از سیم ششم گیتار
معرفی نت ها روی سیم های گیتار
تمرینات چنگ . آموزش علامت دیز
تمرینات چنگ . آموزش علامت بمل و نت سیاه نقطه دار
تئوری موسیقی : مبحث فاصله ها و معکوس فاصله
تئوری موسیقی : مبحث گام . توالی دیز ها
تئوری موسیقی : مبحث گام . توالی بمل ها
تئوری موسیقی : مبحث اکورد ها
تمرینات ریتم قسمت 1
تکنیک های همر ان و پول اف
تکنیک فینگر پیکینگ و تمرینات مضراب
تمرینات ریتم 2
تمرینات گام . اکورد و اریژ
اتود های تمرینی و سرعتی
اجرای شماره 1
اجرای شماره 2
اجرای شماره 3
اجرای شماره 4
آشنایی با استاد

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 8,900 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش سریع گیتار پاپ بصورت تصویری(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش سریع گیتار پاپ بصورت تصویری(اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


:: موضوعات مرتبط: پاپ ایرانی، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.